Hotel management

Optimalizácia a automatizácia

Optimalizácia procesov

Činnosti na jednotlivých úsekoch hotela vyžadujú aj v procese riadenia priebežnú kontrolu, analýzu efektívnosti a následnú optimalizáciu.

  • analýza a optimalizácia procesov na ubytovacom úseku hotela
  • analýza a optimalizácia procesov na stravovacom úseku hotela 
  • analýza a optimalizácia procesov pri poskytovaní wellness služieb, kongresových služieb, doplnkových služieb
  • analýza spokojnosti hostí a spätnej väzby 

 

Automatizácia a reporting

Množstvo procesov a náročnosť hotelovej agendy častokrát pohlcujú pozornosť hotelových manažérov. Sme pripravení Vám zautomatizovať a zjednodušiť nasledovné oblasti riadenia a dennodenné činosti v hoteli:

  • reporting denného prehľadu hotela
  • export policajných nahlášok na cudzineckú políciu
  • reporting hotelového kontrolingu 
    • aktuálny vývoj výnosov a nákladov a napĺňanie denného a mesačného plánu rôznych úsekov hotela
    • akutálna obsadenosť, predpoklad obsadenosti na nasledovné tri mesiace
    • štruktúru výnosových položiek, predpoklad štruktúry výnosov na nasledovné tri mesiace
    • analýzu rezervácií (výnos, dĺžka pobytu, priemerné ceny)
    • analýza hostí a ich preferencií 
  • komunikáciu recepcie, vypracovávanie cenových ponúk a dennú komunikáciu s hosťom
  • mailing pre ubytovaných hostí pred príchodom do hotela, počas pobytu aj po jeho odchode
  • upselling doplnkových služieb hotela od momentu vytvorenia rezervácie pobytu
  • hodnotenie spokojnosti
  • minimalizáciu negatívnych verejných recenzií
  • zvýšenie počtu pozitívnych recenzií a zlepšovanie ratingu hotela na cestovateľských portáloch
  • zefektívnenie a zjednodušenie činností pre hotelových hostí
    • online a expresný check-in
    • doplnenie, zmena, predĺženie pobytu bez potreby komunikácie s recepciou hotela
    • online objednávky a rezervácie služieb 
    • online vyplatenie hotelového účtu
    • online check-out 
  • import a export údajov medzi hotelovými systémami
  • import a export údajov medzi hotelovými systémami a externými systémami (účtovníctvo, analytické nástroje, online portály, CRM systémy, webový server a iné) 
HM

Hotel management

Úspešným otvorením hotela „boj o hosťa“ nekončí. Naopak, dlhodobá práca hoteliéra práve tu začína. Hotelové služby poskytujú ľudia a pre ľudí, preto je hotel živým organizmom, s ktorým treba neustále pracovať. Naviac, ide o biznis, ktorý vyžaduje vedomosti z veľkého počtu špecifických oblastí, preto je osobná praktická skúsenosť s riadením hotela nevyhnutná. Častou chybou majiteľov a investorov v tejto fáze je preceňovanie svojich schopností a spoliehanie sa na dobrú investíciu. Ani najlepšia investícia bez potrebného know-how žiadané výsledky neprinesie.

Ponúkame Vám preto riadenie Vášho hotela, zapracovanie personálu, zabezpečenie požadovaného štandardu služieb až po dotiahnutie Vášho hotela do prevádzkového zisku, prípadne plusového ukazovateľa EBITDA. Trvalo udržateľná rentabilita hotela je vždy výsledkom kompromisu medzi ekonomikou a kvalitou služby a jej dosiahnutie podmieňujeme spravidla časovým intervalom dvoch rokov od otvorenia.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás